Projecten

Projecten

Portfolio van Jits; jouw merkmaker

marinus1

Marinus aanhangwagens Gilze

De eerste website dat ik heb mogen bouwen. Carlo Marinus, eigenaar van dit bedrijf had een duidelijke visie voor de website, het moest overzichtelijk zijn en klanten moesten makkelijk over de website moeten kunnen navigeren.

Voor Marinus aanhangwagens Gilze hebben we er dan ook voor gezorgd dat de klanten niet veel stappen moesten nemen voordat ze bij de aanhangwagen waren die ze wilde. Het is nog niet mogelijk om een aanhangwagen via de website te huren/kopen, daar is bewust voor gekozen omdat Marinus aanhangwagens Gilze het belangrijk vindt om persoonlijk contact te houden met zijn klanten.

Als ik bedenk dat dit mijn eerste website dat ik heb mogen bouwen dan ben ik nog steeds tevreden met het resultaat.

duizendkruid

Duizendkruid

Gemma Heestermans was op zoek naar iemand die haar kon helpen met het zichtbaar maken van haar startende onderneming. Het was zo leuk om te zien en te horen met hoeveel passie Gemma over haar kruiden.

Voor haar logo en huisstijl was het belangrijk dat het vertrouwen, ontspanning en warmte uitstraalt. Daarnaast wilde ze dat het kleurrijk is en wilde ze dat haar logo en huisstijl energie uitstraalt. Met deze kernwaarden in mijn achterhoofd ben ik tot deze branding gekomen met daarin een duizendkruid verwerkt net zoals de naam.

Voor haar website wilde ze een aantal pagina’s waar informatie op staat wat ze precies doet en wat het precies inhoudt. Voor de website hebben we natuurlijk de huisstijl doorlaten lopen zodat het herkenbare elementen heeft en je gelijk weet dat je op de website van Duizendkruid bent!

rachelvermunt3

Rachel Vermunt

Rachel Vermunt had al een branding maar was bezig met het veranderen van haar bedrijf van To tone training naar haar eigen naam. Ik vond het dan ook erg leuk om een deel van deze transitie te mogen verwezenlijken in een logo, huisstijl en nieuwe website.

 Rachel wist al vanaf het begin af aan dat ze een colibri in haar logo wilde, de kleuren en lettertype hebben we verder samen in overleg samengesteld om zo tot een mooie branding te komen dat niet alleen bij haar maar ook bij haar bedrijf past.

Voor de website zijn er veel foto’s van haarzelf geplaatst, reden hiervoor is dat haar klanten dan goed weten wie zij is en wat ze kunnen verwachten.

Zo wilde ze dat de website rust uitstraalde, wilde ze werken met aardetinten en vond ze het belangrijk om kracht uit te stralen.

delamia

delaMia

Voor Mia Spruit heb ik een website mogen bouwen voor haar coaching. Mia had nog geen logo of huisstijl, ik mocht dit dus zelf bepalen, dat heb ik dan ook gedaan. We hebben de website vooral rustig gehouden met uitspringende letters, af en toe een kleurtje maar vooral overzichtelijk.

 Met het bouwen van de website hadden we ook al vooruit gedacht omdat Mia in de toekomst graag podcasts/blogs op haar website wilt hebben, iets om alvast mee te nemen met het bouwen van de huidige website.

aoisolatie1

O&A isolatie

O&A isolatie is een bedrijf dat spouwmuren isoleert in heel Nederland. Ze hadden nog geen website en dat is wel iets wat er moest komen voor hun. Voor deze klant had ik vrijwel de vrije had, het maakt hun niet veel uit hoe het eruit kwam te zien als klanten maar op de website de juiste informatie konden vinden over het isoleren van hun spouwmuur en dat klanten reviews konden schrijven.

Samen met mijn partner Maartje van Arendonk hebben we een professionele website neergezet waarin Maartje verantwoordelijk was voor de teksten en ik voor de design en bouw van de website. Later heb ik het logo veranderd omdat deze toch iets te veel op de concurrent leek (vorige logo niet door mij ontworpen).

MVtherapie

MV therapie & coaching

Voor MV therapie & coaching heb ik het logo en de website mogen ontwerpen/bouwen. Wat voor de klant als een pijl boven water stond is dat er foto’s van de zee terug moesten komen op de website om op deze manier veel rust uit te stralen. Verder is zowel aan het logo als op de website terug te zien dat de klant graag blauw tinten wilde terugzien, dit heb ik dan ook op terug laten komen.

puurwijs_website

PuurWijs

Voor PuurWijs heb ik de volledige branding mogen doen. Voor deze klant was het belangrijk dat het logo de volledige lading dekte en aangezien haar doelgroep vrij breed is heb ik ervoor gekozen om de bedrijfsnaam voluit te schrijven met een bijzondere typografie.

 Verder is het belangrijk dat de branding rust uitstraalt, dit is namelijk een van de belangrijke kernwaarden van de klant. Dit hebben wij vervolgens ook doorgetrokken naar de website zodat er herkenning is.

jennielogo

Jennie van den Broek

Voor Jennie heb ik het logo mogen ontwerpen. Ze had al een duidelijk beeld wat ze wilde, ze wilde namelijk een vlinder in haar logo verwerkt hebben. Voor de kleuren had ik de vrije hand en dus volgde ik “mijn proces” om tot de juiste kleuren en lettertype te komen.

Een aantal kernwoorden die belangrijk waren, zo was het belangrijk dat het logo deskundigheid, vertrouwen en empathisch uitstraalde. Daar heb ik dan ook op ingespeeld met de paarse en zacht oranje kleur.

Verder heb ik de eerste letters van haar voor-en achternaam verwerkt in een vlinder zodat het een herkenbaar logo is.

Social media projecten

socialmedia_grafischecursussen

Voor Grafische cursussen creëer ik content voor de social media kanalen Facebook en Instagram. Daarnaast zet ik social advertising in wanneer dit nodig is en altijd in overleg met de klant.

socialmedia_&JOY

&JOY.  Is een bedrijf dat zich bezighoud met het organiseren van trouwbeurzen en bruiloften. Voor hun verzorg ik de facebook advertenties en creëer ik content voor alle social media kanalen. Daarnaast houd ik de website bij met nieuwe teksten, foto’s, en alle adhoc dingen voor de website.

socialmedia_vanderavoird

Voor van der Avoird creëer ik content voor de social media kanalen Facebook, Instagram en LinkedIn. Met de social media zetten wij vooral in op de doelgroep van omwonende in de omgeving. Van der Avoird wilt graag omwonende informatie geven over wat er nu precies in dit bedrijf gebeurt. Zo bestond van der Avoird laatste 20 jaar en zijn we met social media terug in de tijd gegaan.